بچه های کتاب

WOWSlider generated by WOWSlider.com
  • 2
  • 3
  • top page
21 32 top page3
Image Gallery Slideshow by WOWSlider.com v2.9
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۱۰/۲۸
    1
محبوب ترین مطالب
  • ۹۲/۱۰/۲۸
    1
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۱۰/۲۸
    1

حرف ما

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۴ ق.ظ

«حرف ما» سر مقاله هایی است که سردبیر دو هفته نامه ی کمان می نوشته.بعد از تعطیلی این دوهفته نامه مرتضا سرهنگی از میان 103 حرف،30 حرف را انتخاب می کند،می شود کتابی به اسم «حرف ما».

مقاله ها همگی خواندنی است.هر کدام از این مقاله ها برای کسانی که دنبال تاریخ جنگ اند چه تاریخ جنگ «ایران و عراق» و چه «عراق و ایران» نابی و تازگی خاصی دارد.مرتضا سرهنگی با نثر ساده و محکم خود شروع به گفتن تاریخ می کنداز «رئیس جمهور جدید» عراق و چگونگی بر تخت نشستن اش شروع می کند و با «اراده و بهانه ی » رئیس جمهور جدید کار را پی می گیرد.کتاب گاه توی جنگ ریز می شود و گلوله های مخصوص را می گوید و گاه به منطقه می پردازد؛دست نشانده ی وفادار.

مقاله های پراکنده است ولی در عوض با نظم خاصی شروع می شود و با همان نظم تا آخر کار را به پایان می برد.

خواندنی است؛

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
بچه های کتاب شیراز

نظرات  (۱)

سلام اتفاقی شما هم استانی های عزیز رو پیدا کردم چندروز قبل شیراز بودم خواستم بیام پیداتون کنم اما نشد خیلی گرفتار بودم و...
 جاتون سبز من یه زمانی عشق بازیی داشتم با دوهفته نامه کمان
چقدر با خاطرات خوبش گریه کردم و خندیدم
از شهدا همت& زین الدین&باکری ها& دستواره & عباس کریمی&و........          
از نویسنده ها هم 
اکبر صحرایی&داود امیریان&بهناز ضرابی زاده&سید قاسم یا حسینی& وفیق سامرایی ووووو رو با سرهنگی و بهبودی شناختم یادشون بخیر حیف شد که این نشریه ادبیات پایداری تعطیل شد 
پاسخ:
خیلی چیزهای دیگه که یادش بخیر...واقعا آدم از بعضی خاطرات غم باد می گیره...هعی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">